Followers

Wednesday, December 19, 2012

Marah Ke Tak Puas Hati Nih???

Assalammualaikum...

Hari ni hati aku sedikit geram dan marah.
Mungkin orang yang tak kenal aku, akan cakap yang aku ni sombong dan tidak boleh ditegur. Unfair ok!!!
It's not like that!

Just to be honest, please think before you speak to someone. Bcoz sometimes you may hurt someone feeling. I learnt this from my husband.  Aku bukannya apa, hanya kerana aku sekarang dalam status penganggur, orang lain boleh ke menilai sesuka hati? Menganggap aku resign just for fun?

Wait! did you notice that nowadays it hard to find a job? This happen to me! Ingat aku suka?
It quite hard for me leaving my previous job. But I got a reasonable reason that people outside might not be noticed. Sungguh!!! aku memang tak boleh tahan. Biarlah ia menjadi titik noktah kat sini ja. Malas nak fikir dah. Silap-silap cakap lebih-lebih kena saman pulak nanti. Dia kan ada lawyer.

susah taw! ingat aku suka! 


Anggap saja semua ni dugaan tuhan dalam menjalani kehidupan. Mulut orang ni sampai bila-bila pun tak boleh tutup! Hanya berdoa dan tawakal moga suatu hari nanti aku akan peroleh kejayaan. Insyaallah.

Pada sesiapa yang terasa. Opppss Sorry... This entry means no harm to anyone.
Kalau nak tolong, ikhlas la tolong. Kalau tak nak, tiada paksaan. Tapi jangan duk kondem orang sudahlah.
Dunia ini hanya tumpangan. Rezeki masing-masing. Kalau tak nak kongsi duduk diam-diam ok.

Hal orang jangan masuk campur. Saya hanya merancang kehidupan saya. Tetapi hanya Allah S.W.T yang akan tentukan. Amin.......

Bersyukur itu perlu!


2 comments:

  1. sabaq wei.. aku phm apa ang rasa.. sbb aku pon situasi sama mcm ang.. hurm..

    ReplyDelete