Followers

Tuesday, January 3, 2012

Aku kah yang Terlambat???

Macam poyo je tajuk entry ni kna?

Actually..ni pasal Filem Ombak Rindu. Aku agak terkilan juga dengan cerita ni sebab aku tak sempat nak menonton di panggung wayang. Bukan apa mungkin takdir kot. Huh!! ayat pasrah. Dua tiga kali nak booking tiket kat gsc.com tak menjadi. Internet buat hal lah, TAC tak masuk-masuk, then hall penuh la. Macam-macam.Last-last tengok kat youtube jer sorang-sorang. Layan jiwang sungguh sampai menangis-nangis.

Tahniah pada Director Osman Ali if I not mistaken dia punya nama. Malas nk google dah.. sbb filem yang sangat menyentuh hati. Kepada Maya Karin, Aaron Aziz, Lisa Surihani, Bront Palarie dan seangkatan dengan nya. Tahniah jugak sebab lakonan yang sungguh bagus. Dan yang paling penting, kepada penulis novel Ombak Rindu, Fauziah Ashari, jalan cerita kisah ini sungguh tersangat-sangat best giler. Even novel ni aku dah baca masa zaman sekolah-sekolah dulu, tapi masih lagi aku ingat sampai sekarang. And the best part is, macam mana dahulu aku menangis baca Novel Ombak Rindu, macam tulah aku menangis bila tengok Filem Ombak rindu.

Tapi agak-agak filem ni ada sambungan tak seperti novel dia?
Mr. Director..please answer me. k.....

Lagu dia pun best ..layan....



P/S : Part lagu yang ni aku tujukan khas buat suami ku yang berada di Perlis
hah..dah macam tuju lagu kat Mutiara.fm ja...

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dariku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung
Hujan bawa air mataku
Yang mengalir membasuh lukaku
Agar dia tahu ku tersiksa
Tanpa cinta dia di hatiku

No comments:

Post a Comment