Followers

Sunday, June 17, 2012

Hari-hari bapa...

Assalammualaikum...


Rasanya dah lama sangat tak update blog ni. Bukan tak ada idea nak menulis, cuma semenjak dua menjak ni sibuk dengan kerja. Kadang-kadang bila difikir-fikirkan balik malas gila nak kerja. Tapi kalau tak kerja, mana mau dapat duit. Income tak ada, boleh mati kering.''


Hari ini 17 June 2012, aku nak ambil kesempatan nak ucapkan Selamat Hari Bapa kepada abah aku Sabri Bin Sulaiman. Dia seorang yang simple & sempoi.. Thank ye abah, sebab belikan tab..hehehehe...... 
Kalau saya ada duit, saya ganti balik, Kalau tak ada kira halal lah ye.....:) Sapa lagi nak perabih kan harta abah kalau bukan saya...hehehehe......Kureng asam punya anak!!!


hahaha...itu je lah ye...malas nak menaip sebab mata pun agak mengantuk...babai.......

2 comments: