Followers

Saturday, October 27, 2012

Bulatan Rahsia

Assalammualaikum....
Wah..rasanya dah berkurun tak update blog ni...lately, tak ada idea lah. Then, sibuk dengan kerja.
Argghhh....alasan je semua tu. Conclusion, laptop saya masuk workshop!

Hurm... Malam ni saya sangat tidak berpuas hati. Even benda ni dah di announce 5 month yang lalu. Tapi saya hanya dapat tahu malam ni. Tengah duk dating pak cik google, teringat series drama "The Secret Circle".. aku ni memang pantang drama omputih ni....







Season first dah abis aku downlod n dah khatam dia pnya cerita. Memang cite yang jenis fantasy ni aku punya favorite lah... Kalo nak suruh aku buat sinopsis ni memang panjang berjela then korang pun mesti boring nak baca...

Berbalik pada ketidak puasan hati aku, 10 minit yang lepas, aku baru dapat tau yang sambungan cerita ni maksudnya season 2 has been CANCELLED!!!  warghhhh!!!! tak patut sungguh!



Ni nak bagi satu permintaan pada penerbit cerita ni. Kasihanilah aku ni yang minat sangat cerita ni. Tolong la sambung balik. Aku nak taw apa yang jadi kat Cassie Blake. Dark Magic dia tu cmna? aduh.. Tolong
jawab sat???



No comments:

Post a Comment