Followers

Monday, October 29, 2012

Offer yang tak menjadik...

Assalammualaikum......

Setelah 4 hari bercuti, hari ni aku bekerja seperti biasa.
Rutin harian yang membosankan. Bangun pagi, pi kerja. Balik kerja, tido. Letih!!
Kalo tak keja pun tak best jugak, nanti bosan duk rumah.. Ye tak?

Bila dikira-kira balik tinggal lagi 3 minggu ja aku nak bekerja dengan Faito. Bukan niat aku ni nak memilih kerja. Tetapi kalo ada sesapa nak mecuba aktiviti ekstrim. Boleh la try isi kekosongan yang ada. Hahahaha..
Macam ada udang di sebalik mee kan? Wallahualam......

kalo tak percaya, silalah cuba


Hari ni lebih kurang jam 4 petang aku dapat call dari Intel. Offer jawatan Admin Officer. Menarik.
Aku nak sangat offer ni. Diaorang dah set interview untuk aku hari rabu ni jam 3 petang. Tapi, apakan daya. Serius aku tak ada cuti. MC pun aku dah ambik sbb minggu lepas kna serang flu. Kasihani lah diri aku ni...
Terpaksa la aku tolak tawaran ni. Agak bodoh kan?

Hope lepas ni aku dapt la offer keje len yang sesuai dengan aku. Amin.


No comments:

Post a Comment