Followers

Friday, February 22, 2013

"Abang" Si Kucing Comot

Assalammualaikum....

Memperkenalkan.......

"abang" si comot

Biasanya orang pregnant ni akan mengidam dan menginginkan sesuatu kan?  Masa aku pregnant almost 1 month, aku nak sangat bela kucing yang pattern flat face ni. Time tu aku pun tak realize yang aku preggy.  Impian nak memiliki kucing ni membuak-buak. Hari-hari aku pujuk hubby minta belikan.

Dengan harga yang mencecah 2k, dapat gak aku pelihara kucing ni. Bukan tak ada kucing parsi di rumah tapi entahlah. Dia punya nak tu sampai termimpi-mimpi. haishhhh......

Aku beli "si abang ni dekat breeder dari Kangar, Perlis. Parents "si abang" ni pure breed baka dari oversea. Mengkalu nak beli hat overseas jugak, rasanya den tak mampu kot. Mau nya mencecah 5k. Tapi kalau korang berminat boleh la menjenguk facebook Doc. Rahim Ariffin. Kucing-kucing yang dia jual semua kualiti tip top dan ada certificate.

Dua bulan aku pelihara "si abang" baru aku dapat tahu yang aku preggy. Agak menjadi masalah jugak la. Sebab selama ni, "si abang" akan tido dengan aku. Sejak aku preggy, abang terpaksa di kurung dalam cage. Alahai cian nya. 

Nanti untuk entry yang akan datang aku akan story kenapa kucing bahaya untuk preggy woman. ok?
Kita layan dulu pic "si abang comot ni"


Model XES

Comey tak?


Mandi.. Sejuk ooo.....

Bila la bulu den nak kering ni?

Time to sleep


1 comment:

  1. comel nye .. huhu

    btw.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
    http://slapmestore.blogspot.com/

    ReplyDelete